Malaysia Graffiti

Sabtu, 1 Mei 2010

Graffiti Battle

Salam..

Walaupun gambar ni da ade kat blog proceez tapi aku tetap nk letak jgk.
pagi tadi bertempat di tempat rahsia.. bomb!

idea aku ngan nopx nk buat 2 makhluk tgh bergabung, meletup.. pom!
takde la, nak buat 2 makhluk bergaduh sbnanye.

aku masih lagi dengan makhluk asing @ alien aku yang membawa kenderaan
bio die..




Nopx pulak buat orang berperisai..
konon2 gaduh la ni.. hek eleh..



Sape yg mnang aku tak tau sebab aku meninggalkan 2 makhluk yang sedang kumpul power ni camtu jek.. belum lawan lg.
tapi korang boleh judge la kan, yang satu tu pakai pedang berapi, yang
satu lagi ade kuase cam petir gitu. perisai besi boleh menjadi pengalir elektrik
yang baik. BZZZT!!

lepas jugak gian buat graffiti ni walaupun x sume crew hadir.
Afia punye lettering pun bleh tahan
smat jgak.. for more info visit: http://proceezpropaganda.blogspot.com/

3 ulasan:

  1. hoitz
    ak kat kl skung ni
    nak kontek cpt2
    gtalk ak
    @ ym ak
    @ live mssngr ak
    hackkiem@gmail.com
    hakim_kahar@yahoo.com
    hackkiem@hotmail.com

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...